|
| Author | Message |
|---|
piskopat Ноёлогч Гишvvн

Number of posts: 163 Age: 103 Registration date: 2009-02-09
 | Subject: shuleg Fri Apr 03, 2009 8:01 pm | |
| hunii setgeliig hodolgoj es chadvaas hongon biiriig hodolgoh hereg yu n? |
|
 | |
piskopat Ноёлогч Гишvvн

| Subject: Re: shuleg Fri Apr 03, 2009 8:02 pm | |
| setgeldee n bgaa bodol uhaandaa bgaa ter l moruudiig ta nar min bicheed bai bicheed bai?! |
|
 | |
piskopat Ноёлогч Гишvvн

| Subject: Re: shuleg Fri Apr 03, 2009 8:03 pm | |
| shuleg bichne gedeg ugaasaa mongol humuunii avyas bilee?! mongol hel gedeg yoroosoo n delhiin hel bilee?! |
|
 | |
piskopat Ноёлогч Гишvvн

| Subject: Re: shuleg Fri Apr 03, 2009 8:04 pm | |
| aharhan amidraliin min asar boginohon jargal min agaar negen amrag min ahiad chi namg buu hilegneech |
|
 | |
piskopat Ноёлогч Гишvvн

| Subject: Re: shuleg Fri Apr 03, 2009 8:05 pm | |
| butelgui durlaldaa budchin guiseer yavnaa buur tuurhen amrag min bur moson odjee |
|
 | |
piskopat Ноёлогч Гишvvн

| Subject: Re: shuleg Fri Apr 03, 2009 8:08 pm | |
| gegeen hair chi yagad genehen namaig algasan yvna vee gerelt horvood bi l gantshan gemshih buruutai bh yostoi geju? |
|
 | |
piskopat Ноёлогч Гишvvн

| Subject: Re: shuleg Fri Apr 03, 2009 8:11 pm | |
| dandaa chi namaig davarsangui gedeg bsn dandaa chin namaig darj chadsangui gdg bsn dandaa chi namaig darulgatai bai gdg bsn dandaa chi nmg zovhon namg hairla gdg bsn |
|
 | |
piskopat Ноёлогч Гишvvн

| Subject: Re: shuleg Fri Apr 03, 2009 8:12 pm | |
| zovhon chamg hairlahsan gej zondoo olniig hiiseen zov buruug min yalgalgui zugeer l orhiod odsoon |
|
 | |
piskopat Ноёлогч Гишvvн

| Subject: Re: shuleg Fri Apr 03, 2009 8:13 pm | |
| jargaldaa mansuurj yvahdaa jiguurtei dali shg bailaa jaahan huuhed bhaasaa chamdaa hairtai bailaa |
|
 | |
piskopat Ноёлогч Гишvvн

| Subject: Re: shuleg Fri Apr 03, 2009 8:15 pm | |
| chin setgeliin ugee helsen ch chi min nmg oilgosngui chiniihee toloo baivch chichreh bie chn halgaasangui |
|
 | |
piskopat Ноёлогч Гишvvн

| Subject: Re: shuleg Fri Apr 03, 2009 8:15 pm | |
| urd hojid bi urgelj uragshgui munhag yavjee uhaarch bn odoo uusan arhi maani ch garch bn |
|
 | |
piskopat Ноёлогч Гишvvн

| Subject: Re: shuleg Fri Apr 03, 2009 8:27 pm | |
| yanag min chi namaig sons yadan bichsen shulgiig min unsh hairt min chi har hashgiran helsen ugiig min chagna
ali baga nasnaas ankh chamd durlachihaad ankhnii hair min gej enkhrilen amidarch irlee bi
guitsed niilsen hair ger bul boldog bol guigaad irdeggui durla gutral min bolod tsohroh ym
gadaad yvsn min aldaa baij gantsaarang chamg uldeegui l baij gantshan udaa l helsen bol chi galzuurch uheh baijdee teneg bi
onor ih delhii deer chamtaigaa ongorooson odruud tun tsoohon uurdiin bish zuurdiinh bsniig suuld n medsen bi joohon...
dalain ereg deer bhdaa bi dandaa chamaig bodsoor dahiad l uchran jargaj bn geed daldhan bodoldoo nuutsalssan...
bi teneg baijee bi bas sohor baijee bi uneheer mulguu baijee
bichsen bolgon min shoroo shg nuuvch bichleg bolgon boroo shg asgarsaar l... bi chamd hairtai gdg ugiig bishguidee helsendee
tengeriin hair min chi sonsdoo terteeh shuvuudiin jingeneeg ajdaa tergel saran avhai chmg min iveej dee teneg munhag n bi baij dee |
|
 | |
piskopat Ноёлогч Гишvvн

| Subject: Re: shuleg Fri Apr 03, 2009 8:30 pm | |
| nimgen setgel min huniih nojirson huvtsas min sumiinh noitson nud min chiniih notson setgel min burhniih.... |
|
 | |
piskopat Ноёлогч Гишvvн

| Subject: Re: shuleg Fri Apr 03, 2009 8:33 pm | |
| sogtuu bgaagui eee sogtuurhaj bsiimaa uurlaj bachimdsan zurh min uursaj bichsen min ene bilee |
|
 | |
piskopat Ноёлогч Гишvvн

| Subject: Re: shuleg Fri Apr 03, 2009 8:39 pm | |
| zegs hiissen nuuranii ereg deer zuurmeglej hevteh ymartai saihan zuser boroonii daraah naran zuurleshgui yutai gaihaltai
tal saihan nutag min taana homuuleer duuren bn tanihgui negen busgui tashuuraa dalain davhin aisui
zusiig n ch uzeegui baij zurh min hurdan tsohilood zugeer baij bolmoorgui zugleed nehen odvoo
tsetsegs haliurah taliihn dunduur tseh shugam tataad davhin odloo tseverhen torson busguin uner tseel duunaas yaruuhan bsaan |
|
 | |
piskopat Ноёлогч Гишvvн

| Subject: Re: shuleg Fri Apr 03, 2009 8:41 pm | |
| ongon setgeliin min nariin chavhidas ogt bgaagui met dogdlon guiv ogtoos tanihgui bsn atal onodiin jargaliig bodon saatsaan... |
|
 | |
piskopat Ноёлогч Гишvvн

| Subject: Re: shuleg Fri Apr 03, 2009 8:43 pm | |
| horomhon zuud baijdee hongorhon busgui min hongon setgeliig min hondood hunduur bolgoloo ohin min |
|
 | |
piskopat Ноёлогч Гишvvн

| Subject: Re: shuleg Fri Apr 03, 2009 8:45 pm | |
| yavaad odhod chn bi yahaa medku sandchaad ymar uuliin lai n bi ym gej haraasan ugnuud odoo ch chihend duuldsaar... |
|
 | |
piskopat Ноёлогч Гишvvн

| Subject: Re: shuleg Fri Apr 03, 2009 8:53 pm | |
| mongon saran chi nadad ui gashuudal sanagduulhaa boli moroodol chi namaig bur moson orhi minii bie chi namaig oor ezneer soli monhiin zovlongoos tur ch gsn sulla?! |
|
 | |
piskopat Ноёлогч Гишvvн

| Subject: Re: shuleg Fri Apr 03, 2009 8:57 pm | |
| namaig zuhen haraa namnam enerelgui honoo biyiig min tasdan siich terniig bishee zovhon namg chich.... |
|
 | |
piskopat Ноёлогч Гишvvн

| Subject: Re: shuleg Fri Apr 03, 2009 9:00 pm | |
| duu min chi gonginohoo zogs durlal chi uns minii bogs uul chi boroogoo og umhii min erhteniig min hoh! |
|
 | |
songino Olnii dundaas ontsgoi

Number of posts: 78 Age: 25 Registration date: 2009-01-22
 | Subject: Re: shuleg Sat Apr 04, 2009 11:10 am | |
| zohioj chadku yum chin huneer bichigdsen durtai shulge bichiy da hun burt zoriulay O.DASHBALBAR TENGER SHIG BAI Хамаг бүгдээр чамайг Харааж нулимж байвч, тэнгэр шиг бай! Хамгийн сайн хүмүүс гэж Хашгирч ерөөж байвч, тэнгэр шиг бай! Тэвчээр барагдаж, нөхөд чинь орхивч Тэнгэр шиг бай, мөнхөд амгалан… Тэргэнд суулгаж, алтан титэм өмсгөвч Тэнгэр шиг бай, юу ч болоогүй юм шиг… Хамгийн хайртай хүн чинь хаяж одсон ч Хан тэнгэр нурчхаагүй цагт, бүү зов! Гүтгэж, доромжилж бахаа ганц хангавч Гүн тэнгэр хэмхрээгүй цагт, бүү ай! Өвчин зовлонд нэрвэгдэж, тартагтаа тулавч Өнө мөнхийн тэнгэр шиг бай, чи ялна Өрөөл бусдад тоогдохоо байж, мартагдавч Өндөр тэнгэр дээр чинь цэлийж буйг бүү март! Яг л амьдрал чинь дуусаж, явах замгүй болсон ч Яадгаан алдалгүй хүлээ, тэнгэр шиг бай! Яруухан санаа мөхөсдөж, хулгай зэлгийд өртсөн ч Ядмагхан амьтдыг бүү тоо, тэнгэр шиг бай Олз омог чамд үүдээ хаасан ч тэнгэр шиг бай Олон түмэн нүүрээ буруулсан ч тэнгэр шиг бай Одод гялалзаж, наран саран ээлжлэх цагт Орчлон дээр аавын хүү шантрах ёсгүй!… Уур омог урин мунхгийг мартаж, тэнгэр шиг бай Уйтан хорвоогоос илүү гарч, жигүүрээ дэлгэ… Цөхрөл чамайг багалзуурдаж, цөлийн чоно шиг болгосон ч Цөс ихтэй хүний үр гэдгээн бүү мартаарай!… Цорын ганц хүү минь, бас охид минь, хүүхдүүд минь Цохолж ирэх үйлийн үрээс бүү зугт, бүү ай!… Хувь заяатай ямагт эвлэрч, тэвчээртэй бай… Хуучин цагийн мэргэд хүлээж сурсан юм шүү!… Орох оронгүй болсон цагтаа орчлонг бүхэлд нь олно, чи! Онцлох нөхөргүй болсон цагтаа , хүнийг бас ойлгоно чи ! Аз жаргал ирнэ гэвч , удалгүй алга болдог юм Аюул зовлон тохионо гэвч , төдөлгүй арилдаг юм … Жамаараа ертөнцөд юм бүхэн өдөр , шөнө шиг ээлжилнэ Жаргал зовлонгийн алинд ч , мөнх тэнгэр шиг бай !… Атаатан түмэндээ мууг үйлдэвч , хариуд нь сайныг бүтээ . Ариун сэтгэлийн нугад буяны цэцэгс дэлгэрдэг юм … |
|
 | |
songino Olnii dundaas ontsgoi

Number of posts: 78 Age: 25 Registration date: 2009-01-22
 | Subject: Re: shuleg Sat Apr 04, 2009 11:10 am | |
| Ямагт чиний зөв байх албагүй , сайтар тунгаа Ярьж хэлэх , хөдлөх бүхнээ өөрөө хяна , сэтгэ Хүсэл бүхэн биелэх албагүй , чандалж хорь, Хүрэхийн эцэсгүй тэнгэр шиг бай, үнэнийг тэмтэр!… Юм бүхэнд өөрийн цаг буй, сөрөөд нэмэргүй Юлд атгасан хүн тулаанд хэрэгтэй, хуриманд нэмэргүй Нохой болохоос нь өмнө гөлгийг хазаж хэмлэдэг юм… Ноён болохоос нь өмнө хөвгүүнийг басаж доромжилдог юм Самуун дэгдээгчид үйлээн тайван хийг Сандарч тэвдэх хэрэггүй тэнгэр шиг бай ! Салхи цагаан болохоор бүхнийг хийсгэдэг юм Саваагүй амьтдын зиндаанд бүү уна !… Эрх мэдэлтэй хүн хилэнц нүглээс зайлахгүй Эд баялагтай хүн хүсэл шуналаас хагацахгүй Ертөнцийн бүх юм хэмжээтэйг бүү март Ер цагаа болохоор хумхийн тоос шиг сарнина Энгийн хүн ардад ээлтэй бай, хайртай бай Элдэв бусармаг явдалд бүү орооцолд!… Үнэтэй цайтай бүхнээ бусдад өгч сур, бүү харамс Үүрд оршихгүйн учир тус болох үйл бүтээ!… Гаднаан ямагт бусдаас доорд бай, даруу бай Гайхуулах хэрэггүй, дотроон тэнгэр мэт агуу бай! Үг яриа хэрэггүй газарт харцаараа өгүүлж сур, Үнэн худлыг ялгах аргагүй цагт бурхандаа залбир! Өнөөдөр чамайг маргааш бусдыг хуурах хүмүүст Өөр шигээ бүү итгэ, мөрийг хөөж чигийг барь!… Хүү минь, хамгийн эцэст хэлэхэд нохой явдлыг дээдэл Хүлцэн тэвчихээс илүү гавьяаг би мэдэхгүй!… |
|
 | |
Bodi-Ochir.D Гавъшгай Гишvvн

Number of posts: 55 Age: 26 Registration date: 2007-07-17
 | Subject: Re: shuleg Tue May 19, 2009 8:07 pm | |
| Changa bai
Hvch chadal hurungu mungu Ajil turul avhaaljtai vyd chin Anhaaral halamj tavih ahan dvvs Alialan naadah and nuhud Ali elbeg baidag ch gesen And bvhen vvrd vlddeggvi yum Tenheetei tenvvn yavahad chin Tengeriin nariig avmaar baina gej Terselj chamaig zvtegsench Temtsej tuslah n olon baigag ch Tevdej sandrah vyd Ter olon nuhuduus Tend end gants neghen vlddeg yum Tsagtaa chamaig chamlahaargvi huurguj Chinii garaar mogoi barij baisan Tsamaan sehvvn neg n Tsaashaa harah n bui ch Tsaanaa har buruu sanaagvi Tsailgan setgeleer tusalj baisan bol Tsag tsagiin ursgalaar Chamaig zaaval Burhan iveeh bolno
Zvg chigee aldaj Zvrh setgel chin sharhlah vyd Zvvgeer tuslah naiz nuhud Zvirleshgvi olon baidaggvi Zvtgej chi uuruu tuulah heregtei Zuv setgeltei yavsan bol Zvil bvreer zovsonii etsest ch Zun ch mergen burhan chamaig iveene Tenhee hvchtei baij Teeglej unalgvi undiij Temtsej yalah n gantshan Chamaas l shaltgaalah bolno CHANGA BAI!!! Id gyalalzaj yavah vydee Iveej busdiig hairlaj bai Itgel aldaj gutrah vydee Eldeviig bodoj shantralgvi Egts shuluun baij dav! CHANGA BAI!!! |
|
 | |
bilegt13 Shinekoov

Number of posts: 10 Age: 25 Registration date: 2007-11-26
 | Subject: Re: shuleg Mon May 25, 2009 5:16 pm | |
| Peesh ene baacka chin yasan ih shuleg zohgiogoo vee?Ongod eder n ordogiim uu esvel unaad iim boltsim uu?hamt bhdaa 1 shuleg bichseniig n sanahguin bna. Harin ter tenger shig bai gedeg shuleg ih saihan shuleg shuu |
|
 | |
piskopat Ноёлогч Гишvvн

| Subject: Re: shuleg Thu Jun 25, 2009 8:35 am | |
| shar hamar shig tolgod zeegelsen govi bdag yum shand baraadsan torgonii hee shig sum bdg yum shaglaalhan heenii ontsog shg baishind horshoo bdag yum shagaim toirom shig hashaandaa namhan derem guril uurdiimaa |
|
 | |
|